Tävling och praktik

Då har man gjort sin allra sista tävling i helgen :) det gick skiiiit bra måste jag säga! :D jag gjorde två bra åk och kom trea!!! Emelie körde oxå sin sista tävling och det gick bra för henne med! Och hon kom fyra! Vi är väldigt nöjda över detta resultat! :P
När vi kom hem till Emelie åt vi glass till middag xD den såg vi film och p söndag morgon var det avslutning på skridskoskolan och då va jag bebis och Emelie min bebis nalle :)

Nu har jag ven praktik och har haft det i 3 veckor! Nu är detta min sista vecka här!!! :( kommer kännas trist att lämna för jag gillar det här jätte mycket! Även om jag är i en skola s behöver jag inte plugga själv och det är skönt! :D vill fan inte tillbaka rullning skola!!! Neeeeh fyyyy! Men som tur är så har man påsklov innan! :)

Ni får ha det så bra till nästa gång mina änglar! :D ❤ puss och kram skummbanan!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2664078/images/2012/pic_195593794.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0