Praktik

Hej hej! :) sorry för min dåliga uppdatering men jag har bara inte pallat skriva..... har lixom inte haft något vettigt att berätta och jag har inte varit på humör alls xD
Men nu har min praktik börjat i alla fall :D är på min gamla skola som jag gick på från 4-6 och det känns jätte konstigt! haha min handledare sa att jag får se vad som händer bakom kulisserna! tyckte det lät kul haha :P
är ledig på onsdagar men har teckenspråk på eftermiddagen och sen träning :) men det e skönt! :D
Idag började sista sesongen av Desperate housewives! LOVE IT! :D länktar till nästa vecka!
Sen har vi dagen i morgon.... hmm vad händer då ?
jo Greys Anatomy börjar och sen fyller ju världens bästa Emelie år! :D
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! :D LOVE YOU! <3
Nu ska jag kolla lite på tv sen sova lääääänge! :D
PUSS och KRAM! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0