Tisdag....

Fyyyy fan vad skolan va seg idag! Trodde jag skulle dö på so lektionen!
att gå i skolan från 8-15:45 är för länge! och att sista lektionen är 2 timmar lång gör inte allting bättre!
Aja sen åkte jag till träningen i alla fall och den gick så jäkla bra! Landade alla hoppen och gjorde alla piruetterna hyfsat bra. Programet i helhet gick inte bra för jag glömde bort mig och det blev jätte fel men tur att det inte va tävling! hahaha sen va det ingen balett (jippi!) så jag och Emelie stog och snackade om Karlskrona, ska tävla där i helgen, och det va jätte kul! värsta planerna jue!
Sen körde jag hem och det gick bra tills den fucking bussen stannade bakom mig! fick motorstopp typ 4 gånger! HATAR BUSSAR!
Atm sitter jag i min onePiece och ska strax gå och lägga mig :D
Imorgon blir oxå en lång dag men den e lite roligare i alla fall! :D


Natti Natti alla sötnosar! ♥ puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0