oj

Ojsan! Har glömt att blogga på en vecka...Ha i och för sig inte hunnit för jag har varit i skolan sen har jag åkt direkt till träningen och kommer hem vid 8 varje dag och då äter jag, duchar och pluggar sen finns det inte mkt tid kvar till att blogga xD Får försöka blogga lite mer jag LOVAR! :D
Helgen har varit bra och resten av veckan har varit lite så där halv jobbig. Har precis vaknat och ska strax göra mig i ordning :D Börjar 10.50! Sååååå skönt! och jag har bara två lektioner hahahha :) Älskar Måndagar! :P fast det betyder oxå att jag måste sitta kvar på skolan till typ hlav 4 för jag tränar typ halv 6 men pallar inte åka hem....
Aja nu ska jag gå och platta mitt hår! :D Hoppas alla får en underbar dag!
XOXOXO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0