Kalas....

Då va det lördag kväll och pappa fyller år i morgon och det ska firas med kalas så just nu städar jag till i morgon för att jag inte hinner sen :P
Gårdagen och lördag förmiddag spenderades hemma hos Emelies pappa i Skateholm riktigt kul! Fick typ som sommarstuga känlsa när jag kom innanför dörren :) öppen spis och skit stort hus! Älskade det! hahah
satt och tittade på massa gamla filmer på kvällen och idag pluggade vi lite sen gjorde vi vår extremt goda lax :D heheh
Känner för att titta på nån annan gammal film.... typ Titanic eller High school musical hahaha men kan inte riktigt bestämma mig :)
aja får väl fortsätta städa nu då
hörs en annan dag :D♥ puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0