Svar på frågor

Nu är min frågestund avslutad bara för att typ ingen har frågat hahahh xD har fått in 7 frågor men har tagit bort två för de var lite olämpliga tyckte jag :)




Olivia
Hur skulle du vilja att ditt liv ser ut om fem år?=)
Svar: Jag vill att det ska va så att jag har ett jobb som är bra, egen lägenhet och en underbar pojkvän :D



J
går du fortfarande på konståkning? hur många gånger i veckan tränar du? :)
Svar: Ja det gör jag, för tillfället är det 5 dagar i veckan ungefär annars är det 6-7 dagar :)


Anita
har du pojkvän? isf vad heter han? om inte, är du kär i någon? om inte när var du kär/tsm med någon senast ?
Svar: Nej jag har tyvärr ingen pojkvän och jag är inte kär i någon just nu heller :p finns någon jag gillar men inte är kär i :) Senaste jag va tsm med någon tog slut i September och varade i 8 månader och han hette Sebastian :P



Johanna
Tycker du att du är snygg ?
Svar: Iblan kanske :P


Carro
Har du någon gång varit mobbad :D ?
Svar: Ja tyvärr har jag faktiskt det =/


Det va alla frågor jag har fått in xD får väl hålla på ett tag till och få fler läsare till nästa gång hhahahah :P





Kommentarer
Postat av: carro

gud vad hemskt ! när var det du blev mobbad och vad gjorde den/dom personen/personerna ?

2011-05-08 @ 14:21:15
Postat av: Cecilia

Gilla !

2011-05-08 @ 15:20:24
Postat av: Felicia

Jo det va hemskt =/

jag blev mobbad från typ andra klass och sen slutade det för ett halv år sen ungefär. Dom stötte ut mig och kallade mig elaka saker. Dom sa grejer till folk som gjorde att ingen ville va med mig och en massa sånt :( men jag är glad att det är över nu :D

2011-05-08 @ 20:12:14
URL: http://heartfelicia.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej, vad sa dom, och vem tyckte du var värst mot dig ? vad hete hon/han . Var det tjejer eller killar. slog dom dig någon gång ?

dom som gör sådant borde inte finnas :( !!

2011-05-19 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0