Söndag

Då va det söndag igen :)

Vaknade ganska tidigt för jag skulle till gulliga Terje och passa honom :D sen åkte jag och Rebecka till någon slags gård och fick en guidad tur där.... skit fint va de där :) Sen åkte vi och tog lite sen lunch kan man väl säga :P Sen åkte vi till Kirseberg för att vara tränare och nu sitter jag här :) Ska snart gå ner och göra lite kvällsmat kanske lite frukt och yjogert (eller hur det nu stavas) låter väldigt gott just nu tycker jag :D sen ska jag läsa i min engelska läsbok sen är det nog läggdax eller film :D

Ska lägga ut lite bilder som jag har hittat bara för att dom är fina :D men inte än haahha ska hämta maten först :D

Puss och kram skumbanan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0