Hej :D

Hej alla och förlåt för min dåliga uppdatering men jag har inte orkat blogga heheh ska berätta lite vad som har hänt tränkte jag :)

Fredagen va det skola sen träning till typ 7 sen när jag kom hem gick jag ut en stund med Jönsson va ute till ca halv 12 och jag va skit trött så jag började kolla på film men somnade med datan i knät heheh :P

Lördagen åkte jag till Entré med min mamma innan träningen fick två tröjor :D (lägger in bilder på dom senare) Efter träningen åkte jag med Josefine hem :) Vi va först ute och åt godis sen gick vi in och satt vid datan i typ 2 timmar xD sen efter maten gick vi ut för att kolla på Bålet men det va tråkigt så vi gick runt med en massa människor istället sen skulle jag hem :) Tack för en underbar dag gmn ♥

Söndagen städade jag sen åkte vi till mina kusiner på kalas och när jag kom hem satt jag vid datan och snackade med massa folk sen kunde jag inte sova så jag låg och smsade med gulliga Jonathan hihih ♥

Måndag... vaknade vid 7 för malin och min mamma skulle göra gröt och kastrullerna gjorde massa väsen.. sen somnade jag om och vaknade av massa sms typ halv 9 omg!!!! jag börjar 11.10! jag borde sova nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0