Blogg

Juste jag har en blogg hahah
glömt att uppdatera känner jag.... haft så jävla mkt att göra! två nationella, ett prov och vi ska ha en pjäs nästa vecka för småbarn, sen tränat lite och ändå lyckats va ute med Felicia och Nikki en kväll och klippt mig :o det e fan ett under hahhaha
Har i och för sig inte hunnit städa men det får jag väl fixa idag eller i morron tror jag
Farmor fyllde år igår så jagåkte dit dirket efter skolan och va där hela kvällen sen idag har Rebecka examen så vi ska dit och ha roligt :D Får använda min nya klänning då tjoho!
Har köpt ett par nya Converse oxå Mörk lila är dom :) Köpte dom från tradera så dom kommer väl om en vecka eller nått heehehh sååååå glad!

Ska världen gå under idag eller i morron ? vem tror på det egentligen ? :o
Jag tror inte på det men en liten del av mig är ändå lite rädd för att det ska vara sant :(


Ny klippt :) kommer en bild på min nya klänning senare för ny ska jag äta sen åka och träna och va tränare :D Puss och kram skumbanan ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0