Oj då

En vecka sen jag la ut något senast hahahah Har glömt bort bloggen helt! :O
Har suttit och DROGAT Desperate Housewifes dom senaste kvällana hhaha Måste kolla färdigt på alla sesonger. Just nu sitter jag och kollar på The Last Song :D Fick hem den idag hahah älskar den!!

I morgon har jag ingen skola för alla tar studenten :D:D så glad jag är! Så jag ska först va hemma och träna lite sen ska jag iväg till Linnea och kolla på film, äta tacos och flumma! :D Och det kommer bli över kul! Efter det ska jag hem till Rebecka och hjälpa henne packa sin bil för hon åker till Idre på fredag eller lördag är inte säker vilken dag. Kommer sakna henne jätte mycket! Men ska upp till henne i nästan två veckor i sommar så det blir nog bra :D


Har fläckten igång så mitt hår flyger lite hahah xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0