Idre!

Hejsan bloggen :D
Det blev tyvärr ingen uppdatering på vägen till idre för mitt internet funkade inte :(
Men nu har jag varit här i några dagar och jag har varit med Rebecka på jobbet varje dag så har inte hunnit blogga då heller :/
Men nu bloggar jag om ni inte ser det hahaha
Igår va det fest och vi åkte till Särna och dansade :) skit kul!
atm regnar det as mycket och jag sitter ensam hemma hos Rebecka och väntar på att hon ska sluta och sen kommer det folk hit sen ska vi festa lite till och förmodligen åka till Särna igen :D hahah världens bästa helg! :p
Nu ska jag plocka undan lite så det e fint när alla kommer hahahh :D Ha det bäst alla! ♥
Puss och kram skumbanan ♥

Så här ser man ut idag :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0