Heeeej :D

Nu har jag glömt bloggen lite igen heheheh
På lördag ska jag ha släckfest :) Har ju fyllt 17!
Familjen kom hem i måndags och jag blev sååååååå glad!! Sen på onsdag morgon åkte Malin till Kollo xD kommer inte träffa henne på 3 veckor! Jag åker dagen innan hon kommer hem hahaha
Sen när jag kommer hem igen ska hon åka till något läger en vecka senare! omg! träffar knappt min syrra denna sommaren känner jag! :o

Meeeen jaja vi överlever :D Ändå ganska skönt faktiskt

Nu ska jag åka och jobba och hoppas på att överleva dagen xD Ska gå och äta pizza med Angela och Veronica :D Goooooott!!!

Puss och kram skummbanan! ♥

BTW.... Jag vill ha denna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0