Firande med muffins!

Hejsan alla söta läsare :D
Idag ska vi fira min födelsedag även om det va ca 2 veckor sen jag fyllde år hahah men mina föräldrar va inte hemma då så vi får fira det med släckten idag istället :)

Sebbe kom hit och hjälpte mig baka massor med muffins igår kväll! :D sååå roligt det va hahahh och dom blev jätte fina! Ska ta bilder på dom sen :) Dom ser jätte goda ut :D

Det är ju fint väder så vi kan sitta ute och grilla Det kommer bli så mysigt :D och jag kommer få en massa presenter hahhahah ME LOVE!

Kommer en bild på dagen kanske ikväll eller i morgon :)
Måste packa till måndag oxå..... Har inte ens börjat hahah men jag har det mesta tvättat i alla fall så det är bara att lägga ner i väskan :P

Nu måste jag städa så det oxå blir klart :D Puss och kram skumbanan ♥♥

För er som inte vet så är detta Sebbe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0