Tisdag

Sorry att det inte blev någon uppdatering igår när jag kom hem men jag va totalt död efter träningen.... Åt lite sen la jag mig och kollade på en film och sov så satt inte vid datan så mkt :P
Idag ska jag bara ta det lugnt tills det e dax för träning igen hahah :D
De kändes så skönt att va på isen igen även om det inte gick så bra xD
Trillade på treahopp öggel och salcov... för er som inte vet så är det dom enklaste hoppen som finns hahah
Men idag ska det gå bättre det vet jag :D
Nu ska jag nog sätta mig och kolla på en film och äta lite lunch kanske :D

Jag och Disa på en trävlig för typ ett år sen :P ville lägga upp en konståknings bild och den va bäst :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0