Niemi

Dagen har varit perferkt idag! :D
Va hos tandläkaren på morgonen... inte väldens bästa men ändå
Sen va jag hemma nån timme och åt lunh och lite så
Sen vi 1 tiden åkte jag in till stan och träffade min älskade Niemi! ♥
Vi gick i stan till typ 4 sen åkte vi hit och åt middag och lite sånt sen åkte hon hem :)
Vi hade en jätte rolig dag!
Köpte en jeans kjol och två tub-top kjolar eller vad de nu heter hahah xD (Bilder kommer nog i morgon)
Atm sitter jag och kollar på 2 och en halv män och lyssnar på musik heheh :P
ska snart gå och lägga mig tänkte jag :) så God natt och jag hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft idag :D
Puss och kram skumbanan ♥

Hittade ingen bra bild på Niemi men kolla hennes blogg istället :D http://niemis.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Niemi

Tack för dagen grisis! Den var helt awsome!<3



Har lagt till dig bland mina länkar nu (kunde inte din bloggadress innan) xD



Ps: Vill du ha bilderna så kan jag maila dom till dig ;) PUSS<3

2011-08-12 @ 11:50:00
URL: http://niemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0