Hemma

Nu är jag hemma hahah :P har varit det i typ en vecka men har inte haft tid att blogga sorry :/
Dagen jag kom hem åkte vi till Ikea och köpte lite roliga saker :D
Tisdag sov jag länge sen blev det packa upp och lite så :) sen kom min gudfar och hans familj på middag
Ondag åkte jag morfar syrran och mina kusiner till Tosselilla :D faktiskt roligt ska jag säga :P Sen hade vi vatten krig när vi kom hem hahaha
Tordag åkte vi till Knut och Astrid där vi fiskade kräftor, körde traktor och fikade lite :) sen åkte vi till Bråhögsbadet och badade så klart :D När vi kom hem till mormor och morfar kom kusinernas föräldrar och vi hade en mysig middag fast jag mådde inte bra så jag gick hem runt typ 9 och sov... hahha
Idag har vi varit på banken och fixat min lön så att jag får den :D sen va vi på Entré fixade lite kläder och sånt xD Det är nog första gången i hela mitt liv som jag har sagt att jag vill gå ifrån Entré :O Ville bara hem och sova! La mig på golvet när vi kom hem och somnade där :O atm sitter jag i min säng och ska titta på en film lite
I morgon är det sån gris fest i kolonin så får väl se om jag ska dit :P Hoppas jag mår bra då :D

Sorry för den långa texten men va tvungen att uppdatera lite xD
Puss och kram skumbanan! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0