Du är bäst! ♥

Vill bara att ni ska veta att Emelie Niemi är bäst!
Har kännt dig typ 2 år kanske lite mer men ändå känns det som om vi kännt varandra hela livet! Så som vi är på träningarna, i stan.... överallt hehe det går bara att vara så med en person och det är du! Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig! ♥
Du finns här för mig när jag behöver det, jag kan lita på dig, du gör mig glad när jag är ledsen och du hjälper mig när jag har det svårt! Jag hoppas att du vet om att jag Älskar dig mer något och att det ska vara så länge till! :D Vi är dom två små söta grisarna och jag hoppas att våra planer uppfylls även om alla inte är så realistiska hahahaah men ändå :D ♥
(Älskar som vän! om ni inte fatta!)


Bild på finaste Niemi! ♥

Kommentarer
Postat av: Niemi

Inga ord...jo, ett...KÄRLEK!

Du e fan guld Felicia<3

2011-09-03 @ 00:38:35
URL: http://niemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0